Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Marka Fisher-Price ma prawie 90 lat, ale nadal mamy w sobie dziecięcy zapał. Aby tworzyć doskonałe produkty dla młodszych i starszych dzieci, staramy się patrzeć na świat ich oczami.
Dawno, dawno temu (w 1930 r.) Herm Fisher stwierdził, że świat potrzebuje lepszych zabawek. Takich zabawek, które „będą się odwoływać do wyobraźni, wprowadzać coś nowego, zaskakującego, i zabawnego”. Dlatego połączył siły z Irvingiem Price’em i Helen Schelle. Ich pierwsza seria zabawek nazywała się „16 nadziei” (ang. 16 hopefuls) i obejmowała parę ślicznych kaczuszek.
W miarę upływu lat wprowadzaliśmy produkty znane teraz jako wyposażenie dla dzieci, czyli akcesoria będące doskonałym prezentem na przyjęcie z okazji narodzin dziecka, które zwiększają wygodę, bezpieczeństwo i komfort życia rodziców oraz niemowlaków.
Cały czas pamiętamy, od czego się zaczęło i co mogłoby wywołać uśmiech na twarzach Fishera, Price’a i Schelle. Zabawki się zmieniają, wyposażenie dla dzieci „rośnie” wraz z nimi, a technologia się rozwija, ale jedno pozostaje zawsze takie samo: radość, jaką dzieci czerpią z zabawy.
Laboratorium Zabawy to podstawa wszystkich naszych działań. Od 1961 roku zapraszamy dzieci do zabawy. Mogą tu robić tyle hałasu, ile chcą, naciskać wszystkie przyciski, wyrzucać klocki i wygrywać ze złoczyńcami. Nasi eksperci w dziedzinie rozwoju dzieci, projektanci i inżynierowie obserwują tę wesołą, odkrywczą zabawę. A potem na tej podstawie tworzą funkcje i detale, aby wszystkie nasze zabawki oraz akcesoria zapewniały jak najwięcej radości i satysfakcji.