



















Kiedy otrzymasz przesyłkę?
Termin dostarczenia zamówienia do Klienta = przewidywana data wysyłki (wyliczana na podstawie czasu dostępności produktów) + czas dostawy (kurierem)
Zapoznaj się z podstawowymi informacjami dotyczącymi czasu realizacji:
- Przy każdym produkcie jest informacja o czasie, który potrzebujemy na skompletowanie produktu. Jeżeli Twoje zamówienie zawiera towary z różnymi czasami realizacji, o dacie wysyłki paczki decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej.
- Wszystkie terminy są wyliczone w oparciu o dni robocze. Do terminu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na doręczenie przesyłki.
- Czas realizacji zamówienia, to czas upływający od złożenia zamówienia do momentu jego wysłania z magazynu
- Dla zamówień opłacanych "z góry" (np: przelew) czas realizacji zamówienia liczy się od momentu, gdy otrzymamy potwierdzenie płatności.
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy. Oznacza to przykładowo, że składając w sobotę zamówienie na produkt z dostępnością 24 godziny, jego wysyłka będzie miała miejsce w poniedziałek lub wtorek, czyli w ciągu jednego dnia od momentu rozpoczęcia realizacji tego zamówienia (czyli od poniedziałku).
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie złożone do godz. 10.00 w dniu roboczym były przygotowane do wysyłki w tym samym dniu. Dotyczy to produktów oznaczonych z dostępnością 24 godz. lub od ręki w sklepie stacjonarnym.
Dodatkowe informacje dotyczące czasu realizacji:
- Data wysłania zamówienia jest datą orientacyjną. Zapewniamy jednak, że nasz sklep dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były zrealizowane i wysłane jak najszybciej.
- O wysyłce Twojego zamówienia informujemy Cię mailem.
- W przypadku gdy nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia w czasie określonym jako przewidywana data wysyłki, wyślemy wiadomość z informacją o zaistniałym opóźnieniu. W takim przypadku prosimy o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania wobec zamówienia. Możesz podzielić je na kilka wysyłek lub anulować.
Uwaga! Anulowanie zamówienia przez obsługę sklepu?
Tak, wyślemy wiadomość z informacją o anulowaniu zamówienia gdy w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego złożenia:
- nie zostało potwierdzone przez Klienta
- nie została dokonana w tym czasie płatność
- nie zostało odebrane i opłacone osobiście
- rezygnacja potwierdzona przez klienta