wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zasady wysyłki
Dodatkowe opcje przeglądania
Kontakt
  • „GAWOREK
  • Gaworek Sklep dziecięcy
    ul. Rynek 5, 41-902 Bytom
    NIP: 626-181-82-92

  • E-mail:sklep@gaworek.pl
  • Telefon+48 32 2836446
  • Godziny działania sklepuPn - Pt: 9.00 - 17.00 Sobota: 9.00 - 13.00
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Zasady wysyłki

Zasady wysyłki towaru

Kiedy otrzymasz przesyłkę?
  • Termin dostarczenia zamówienia do Klienta = przewidywana data wysyłki (wyliczana na podstawie czasu dostępności produktów) + czas dostawy (kurierem)
Zapoznaj się z podstawowymi informacjami dotyczącymi czasu realizacji:
  • Przy każdym produkcie jest informacja o czasie, który potrzebujemy na skompletowanie produktu. Jeżeli Twoje zamówienie zawiera towary z różnymi czasami realizacji, o dacie wysyłki paczki decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej.
  • Wszystkie terminy są wyliczone w oparciu o dni robocze. Do terminu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na doręczenie przesyłki.
  • Czas realizacji zamówienia, to czas upływający od złożenia zamówienia do momentu jego wysłania z magazynu
  • Dla zamówień opłacanych "z góry" (np: przelew) czas realizacji zamówienia liczy się od momentu, gdy otrzymamy potwierdzenie płatności.
  • Zamówienia złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy. Oznacza to przykładowo, że składając w sobotę zamówienie na produkt z dostępnością 24 godziny, jego wysyłka będzie miała miejsce w poniedziałek lub wtorek, czyli w ciągu jednego dnia od momentu rozpoczęcia realizacji tego zamówienia (czyli od poniedziałku).
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie złożone do godz. 11.00 w dniu roboczym  były przygotowane do wysyłki w tym samym dniu. Dotyczy to produktów oznaczonych z dostępnością 24 godz. lub od ręki w sklepie stacjonarnym.

Dodatkowe informacje dotyczące czasu realizacji:
  • Data wysłania zamówienia jest datą orientacyjną. Zapewniamy jednak, że nasz sklep dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były zrealizowane i wysłane jak najszybciej.
  • O wysyłce Twojego zamówienia informujemy Cię mailem.
  • W przypadku gdy nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia w czasie określonym jako przewidywana data wysyłki, wyślemy wiadomość z informacją o zaistniałym opóźnieniu. W takim przypadku prosimy o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania wobec zamówienia. Możesz podzielić je na kilka wysyłek lub anulować.

Uwaga! Przesyłki za pobraniem

  • Przesyłki za pobraniem wysyłamy dopiero po potwierdzeniu telefonicznym przez obsługę sklepu.
  • Gdy klient nie odbiera przesyłki pobraniowej, sprzedawca jest zmuszony do poniesienia kosztów przesyłki w obie strony, czyli sklep-klient oraz powrotnej klient-sklep. Aby sprzedawca nie pozostał stratny, ma prawo dochodzić od klienta pokrycia kosztów przesyłki.
Uwaga! Anulowanie zamówienia przez obsługę sklepu?
Tak, wyślemy wiadomość z informacją o anulowaniu zamówienia gdy w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego złożenia:
  • nie zostało potwierdzone przez Klienta
  • nie została dokonana w tym czasie płatność
  • nie zostało odebrane i opłacone osobiście
  • rezygnacja potwierdzona przez klienta

Przejdź do strony głównej