Zasady wysyłki
Zasady wysyłki towaru
Kiedy otrzymasz przesyłkę?
Dodatkowe informacje dotyczące czasu realizacji:
Tak, wyślemy wiadomość z informacją o anulowaniu zamówienia gdy w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego złożenia:
Kiedy otrzymasz przesyłkę?
- Termin dostarczenia zamówienia do Klienta = przewidywana data wysyłki (wyliczana na podstawie czasu dostępności produktów) + czas dostawy (kurierem)
- Przy każdym produkcie jest informacja o czasie, który potrzebujemy na skompletowanie produktu. Jeżeli Twoje zamówienie zawiera towary z różnymi czasami realizacji, o dacie wysyłki paczki decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej.
- Wszystkie terminy są wyliczone w oparciu o dni robocze. Do terminu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na doręczenie przesyłki.
- Czas realizacji zamówienia, to czas upływający od złożenia zamówienia do momentu jego wysłania z magazynu
- Dla zamówień opłacanych "z góry" (np: przelew) czas realizacji zamówienia liczy się od momentu, gdy otrzymamy potwierdzenie płatności.
- Zamówienia złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy. Oznacza to przykładowo, że składając w sobotę zamówienie na produkt z dostępnością 24 godziny, jego wysyłka będzie miała miejsce w poniedziałek lub wtorek, czyli w ciągu jednego dnia od momentu rozpoczęcia realizacji tego zamówienia (czyli od poniedziałku).
Dodatkowe informacje dotyczące czasu realizacji:
- Data wysłania zamówienia jest datą orientacyjną. Zapewniamy jednak, że nasz sklep dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były zrealizowane i wysłane jak najszybciej.
- O wysyłce Twojego zamówienia informujemy Cię mailem.
- W przypadku gdy nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia w czasie określonym jako przewidywana data wysyłki, wyślemy wiadomość z informacją o zaistniałym opóźnieniu. W takim przypadku prosimy o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania wobec zamówienia. Możesz podzielić je na kilka wysyłek lub anulować.
Uwaga! Przesyłki za pobraniem
Przesyłki za pobraniem wysyłamy dopiero po potwierdzeniu telefonicznym przez obsługę sklepu.Gdy klient nie odbiera przesyłki pobraniowej, sprzedawca jest zmuszony do poniesienia kosztów przesyłki w obie strony, czyli sklep-klient oraz powrotnej klient-sklep. Aby sprzedawca nie pozostał stratny, ma prawo dochodzić od klienta pokrycia kosztów przesyłki.
Tak, wyślemy wiadomość z informacją o anulowaniu zamówienia gdy w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego złożenia:
- nie zostało potwierdzone przez Klienta
- nie została dokonana w tym czasie płatność
- nie zostało odebrane i opłacone osobiście
- rezygnacja potwierdzona przez klienta
Przejdź do strony głównej

